نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، محمد سعید شناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]

ب

  • بابائی، محمد مهدی ترغیب دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
  • بیات، زهرا رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • بیات، مریم رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]

پ

  • پورجعفریان، مریم هنجاریابی پرسش‌نامه پرخاشگری در دانش‌آموزان ورزشکار شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 107-125]

ت

  • تقی پور ظهیر، علی بررسی تأثیرات هم‌سوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیت‌های رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • توسلی، طیبه تحقق اهداف تربیتی در آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر قم در سال تحصیلی 1402-1401 [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 53-74]

ج

  • جعفری، مسعود عملکرد درسی دانش‌‌آموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]

ح

  • حبیب زاده، عباس مقایسه اضطراب امتحان در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
  • حبیب زاده، عباس اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
  • حبیب زاده، عباس پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان. [(مقالات آماده انتشار)]
  • حسن‌آبادی، حمیدرضا عملکرد درسی دانش‌‌آموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]
  • حسن زاده، مرتضی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
  • حسن زاده، مرتضی پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان. [(مقالات آماده انتشار)]
  • حسنی، محمد شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌‌ای در آموزش دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 95-114]
  • حسینی، مجید نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
  • حق گویان، زلفا بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهرستان قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]

خ

  • خلیلی زارچی، مجتبی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
  • خنیفر، حسین اصول کاربستی تدریس کارآمد در حوزه تربیت دینی (رویکردی نو و پیشنهادی) [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 47-64]

د

  • دلشادی، محمد رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]

ر

  • رحیمی، احسان ترغیب دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی به درس ریاضی با تأکید بر اقدام پژوهی(مورد مطالعه: دبستان شهید مصطفی خمینی) [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 65-84]
  • رضایی اردانی، فضل الله بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
  • رفیعی، محسن تجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
  • رکابدار، قاسم اثربخشی استفاده از رسانۀ فلش‌کارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم علوم‌انسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]

ز

  • زائری بهروز، محمدرضا رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • زمانی مقدم، افسانه بررسی تأثیرات هم‌سوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیت‌های رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • زمندی، علی اکبر شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌‌ای در آموزش دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 95-114]
  • زند، محمد اسماعیل مقایسه اضطراب امتحان در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]

س

  • ستایشی اظهری، محمد مقایسه اضطراب امتحان در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 1-25]
  • ستوده آرانی، محدثه تحقق اهداف تربیتی در آموزش ریاضی از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی شهر قم در سال تحصیلی 1402-1401 [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 53-74]
  • سلیمانی، بهاره اثربخشی استفاده از رسانۀ فلش‌کارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم علوم‌انسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]
  • سیدمیرزایی جهقی، آزاده عملکرد درسی دانش‌‌آموزان جهشی پایه چهارم ابتدایی شهر تهران در خواندن، ریاضی و علوم [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 115-144]

ش

  • شیرالی، عاطفه اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]

ص

  • صادقپور، راضیه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]
  • صیامی، زینب ارزیابی وب‌سایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخص‌های نمایه‌سازی پایگاه‌های اطلاعاتی و استنادی بین‌المللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]

ظ

  • ظریف، ساره اثربخشی استفاده از رسانۀ فلش‌کارت بر عملکرد و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دختر پایۀ دهم علوم‌انسانی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 45-64]

ع

  • عابدی خوب، فاطمه پیش‌بینی هویت علمی دانش‌آموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
  • عباسی، رضا بررسی عوامل تقویت مهارت‌های نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]

ف

  • فراغت، لیلا پیش‌بینی هویت علمی دانش‌آموزان براساس سرمایه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 29-46]
  • فضل الهی قمشی، سیف اله روش تدریس پرسش‌وپاسخ و دلالت‌های آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]

ق

  • قاسمی پیربلوطی، محمد اثربخشی آموزش مدیریت استرس به شیوة شناختی- رفتاری بر هیجان، استرس و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه یازدهم شهر اهواز [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 87-106]
  • قلاوندی، حسن شناسایی مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌‌ای در آموزش دانشگاهی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 95-114]
  • قناعت، حسین بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسش‌نامه انگیزش نوشتن در بین دانش‌آموزان ایرانی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 85-100]

ک

  • کاظمی زاده، زهرا روش تدریس پرسش‌وپاسخ و دلالت‌های آن برای تربیت عقلانی از منظر قرآن کریم [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 5-28]

ل

  • لطفی سرابی، فرشته اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر سطوح درک مطلب خواندن متون روایی و اطلاعاتی با رویکردی پویا [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 25-52]
  • لطفی سرابی، فرشته پیش‌بینی تاب‌آوری تحصیلی بر اساس پنج عامل بزرگ شخصیت و ابعاد کمال‌گرایی در دانشجویان. [(مقالات آماده انتشار)]

م

  • محمدلو، اکرم شناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
  • محمدلو، مریم شناسایی موانع گرایش معلمان ابتدایی به پژوهش و ارائه راهکارهای بهبود آن [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 23-46]
  • محمدی، مهدی ارزیابی وب‌سایت نشریات علمی حوزه علوم تربیتی بر اساس شاخص‌های نمایه‌سازی پایگاه‌های اطلاعاتی و استنادی بین‌المللی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 79-100]
  • محمدی نائینی، مژگان نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
  • محمودی مشایی، مهسا رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • مشایخی، مریم بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در آموزش و پرورش شهرستان قم [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 5-22]
  • مصدق، هادی تجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
  • معارف وند، زهرا اعتباریابی چارچوب تحول فرهنگ یادگیری دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 75-94]
  • مقیمیان، ریحانه بررسی عوامل تقویت مهارت‌های نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
  • مهدیون، روح الله تجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
  • مهرپویان، پیمان هنجاریابی پرسش‌نامه پرخاشگری در دانش‌آموزان ورزشکار شهر مشهد [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 107-125]
  • مه نگار، فرشاد نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]
  • میرزایی، مهدی تحلیل محتوای طرح‌های جشنواره جابربن‌حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری از حیث تأکید بر ساحت تعلیم و تربیت زیستی مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 47-64]

ن

  • نامداری، زهرا بررسی عوامل تقویت مهارت‌های نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]
  • نجفی پور تابستانق، عباس رابطه سبک‌های یادگیری و انگیزش درونی دانش‌آموزان پایه یازدهم با نقش میانجی پیوند معلم- شاگردی [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 65-86]
  • نریمانی، امین تجربه زیسته معلمان چندپایه از نقش راهبران آموزشی در بهبود وضعیت آموزش مدارس شهرستان چاراویماق [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 5-24]
  • نوچه ناسار، حمیدرضا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی با استفاده از روش‌‌های تصمیم‌‌گیری چند معیاره در نظام آموزش عالی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]

و

  • واصفیان، فرزانه بررسی عوامل تقویت مهارت‌های نوشتاری از نظر آموزگاران دوره اول ابتدایی شهر بهارستان سال تحصیلی 98-99 [دوره 1، شماره 4، 1402، صفحه 27-44]

ه

  • هداوند، سعید بررسی تأثیرات هم‌سوسازی آموزش های مدیران ارشد و راهبردهای کسب وکار در بهبود قابلیت‌های رقابتی [دوره 1، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]

ی

  • یزدان پناه، یوسف نقش گروه‌های آموزشی در رشد حرفه‌‌ای معلمان مقطع ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 65-78]